Pender- og borgermøde den 8. november

Du inviteres hermed til et pendler- og borgermøde om S-togsdriften på Hillerødbanen (Nordbanen).'

Igennem en årrække har vi oplevet adskillige forringelser af S-togsdriften. Det får vi vedvarende henvendelser omkring fra borgerne, der løbende oplever nye forsinkelser, aflyste tog, togbusser, dårligere køreplaner med 20 minuttersdrift i weekenden og aftentimerne samt langsommere tog end for 20 år siden.

Politisk ser vi med stort alvor på situationen, idet problemerne har stået på i flere år. Det er meget vigtigt for os og borgerne i de berørte kommuner, at der er en stabil, pålidelig og hurtig S-togsforbindelse til København og retur, idet rigtig mange borgere er afhængige af togene i forbindelse med transport til arbejde og hjem efter arbejdet for at hente børn i daginstitutionen eller skolen.

Vi har derfor aftalt med Pendlerklubben, at vi arrangerer et borger- og gåhjemmøde for pendlere og borgere, hvor vi gensidigt kan informere hinanden om situationen.

Vi inviterer derfor til

Pendler- og borgermøde

8. november 2017,

Kl. 17:00 – 18:30