Politik så hatten passer på Cafe Alex søndag den 10. marts

Nordsjællandske folketingskandidater fra Konservative, Radikale, Socialdemokratiet og Venstre tager hul på valgkampen.

Traditionen tro indbyder fire partier til politisk cafe søndag den 10. marts klokken 10,30 til 12,30 på Cafe Alex, Birkerød Hovedgade 40.

Her kan man møde Miki Dam Larsen (A), Jacob Netteberg (B), Mette Abildgaard (C) og Kristian Nørgaard Jensen (V), alle folketingskandidater i Nordsjælland. Efter et kort oplæg fra hver enkelt kandidat har gæsterne lejlighed til at stille spørgsmål. Man skriver sit spørgsmål på en seddel, som lægges i hatten der går rundt. Et tilfældigt spørgsmål trækkes op af hatten, hvorefter politikerne svarer. Advokat Poul Bach, kommunalbestyrelsesmedlem i Rudersdal, styrer løjerne og vil sørge for at der ikke snakkes udenom.

Cafe Alex tilbyder Brunch Buffet for 139 kr. med juice og kaffe. Det er en god ide at bestille plads på forhånd på tlf. 45828201.